Vetrex uhonorowany Laurem Klienta
Vetrex, producent stolarki okiennej klasy Premium, od lat z powodzeniem startuje w licznych plebiscytach branżowych i inicjatywach projakościowych, zdobywając nagrody potwierdzające, że oferta firmy zadowoli nawet najbardziej wymagających. Tym razem, firma została oceniona przez najsurowszych sędziów – klientów i zdobyła nagrodę „Srebrny Laur Klienta”.
„Laur Klienta” to ogólnopolski konkurs, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych i najlepszych produktów w swojej kategorii. Plebiscyt pozwala wskazać prawdziwych liderów rynku - firmy o wyrazistym wizerunku, oferujące produkty, które zaspokajają wymagania klientów i są ich zdaniem godne polecenia. Laureaci konkursu wybierani są w drodze głosowania przeprowadzonego wśród konsumentów. Respondenci udzielają odpowiedzi na pytania dotyczące produktów podczas badania telefonicznego, głosowania na stronach internetowych oraz w trakcie bezpośrednich wywiadów przeprowadzonych w kluczowych punktach miast i centrach handlowych na terenie całego kraju. Każda grupa badanych liczy co najmniej 800 respondentów, co gwarantuje reprezentacyjność uzyskanego wyniku.
„Do tej pory byliśmy oceniani przez branżowych ekspertów i naukowe instytuty badawcze, przyznające certyfikaty jakości według uznawanych na całym świecie norm. Tym razem postanowiliśmy się przekonać co sądzą o naszych produktach Ci, którzy faktycznie z nich korzystają – konsumenci. Bardzo się cieszymy, że opinia użytkowników naszych produktów pokrywa się z opartymi na technicznych kryteriach ocenami wystawionymi nam w plebiscytach, w których do tej pory uczestniczyliśmy” – mówi Daniel Malinowski, Wiceprezes Zarządu, Vetrex.
Otrzymana nagroda stanowi doskonałe uzupełnienie portfolio zdobytych przez Vetrex nagród projakościowych. Klienci docenili jakość oferowanej przez Vetrex stolarki i marka została utrwalona w ich pamięci jako producent najwyższej klasy okien PVC. Uczestnictwo w plebiscycie „Laur Klienta” potwierdziło, że firma jest rozpoznawana i pozytywnie postrzegana przez klientów.
„Laur Klienta” jest jednym z najbardziej znanych konsumentom konkursów projakościowych. Produkty oznaczone specjalnym godłem, do korzystania z którego uprawnieni są laureaci plebiscytu wzbudzają większe zaufanie nabywców niż konkurencyjne towary. Współcześni konsumenci zdecydowanie bardziej ufają opinii innych konsumentów niż obietnicom producentów, dlatego „Laur Klienta” jest tak ważnym wyróżnieniem.